
BAF, het Brabants Apothekers Forum, is de beroepsvereniging van en voor Vlaams-Brabantse huisapothekers en hun team.
BAF ondersteunt haar leden in de uitoefening van hun beroep. We bieden onze leden een brede dienstverlening: een helpdesk, tarifering van voorschriften, een breed en gevarieerd vormingsaanbod, vernieuwende farmaceutische projecten en belangenverdediging. Ook zorgen we voor een up-to-date communicatie om de apothekers op de hoogte te houden van actualiteiten i.v.m. hun beroep.
Op de collage hierboven zie je het grootste deel van ons team, de collega's waar je het meeste contact mee zou hebben. Hiernaast hebben we ook Fons (onze logistieke medewerker), Carel, Francois en Katrien (onze bodes) en een bestuur. Heb je zin om dit team te versterken? Momenteel zijn we op zoek naar een customer support officer (80% of 100%) en naar een administratief medewerker tarifering en helpdesk (80% of 100%).
Administratief medewerker tarifering en helpdesk (80% of 100%)
Wat houdt de job in?
We zoeken een toffe collega met een hart voor administratie die graag onze leden apothekers wilt ondersteunen.
Onze tariferingsdienst staat in voor de facturatie aan de verzekeringsinstellingen van de voorschriften afgeleverd in de apotheek volgens de derdebetalersregeling.
Tariferen
Je zorgt mee voor de tijdige en correcte maandelijkse tarifering en facturatie van voorschriften aan de mutualiteiten en OCMW’s rekening houdend met de geldende reglementering. Je voert controles uit op de digitale tariferingsbestanden van onze klanten en corrigeert waar nodig.
Helpdesk
Samen met je collega’s van de tariferingsdienst ben je het aanspreekpunt voor vragen van klanten (apothekers) in verband met de tarifering, terugbetaling en beroepsgebonden reglementering. Je kan hierbij gebruikmaken van je eigen kennis en ervaring, maar je krijgt ook een opleiding on the field. Je zorgt voor een correcte en klantvriendelijke dienstverlening aan de leden.
Hoe ziet onze ideale kandidaat eruit?
- Je bent bij voorkeur een farmaceutisch technisch assistent (FTA) of hebt een bachelordiploma relevant voor deze vacature (bij voorkeur met een medische achtergrond) of ervaring in een apotheek of op vlak van facturatie in gezondheidszorg (bv. bij een mutualiteit of in een ziekenhuis).
- Je bent administratief sterk.
- Je bent een echte teamspeler, maar zelfstandig werken schrikt je niet af.
- Je bent communicatief en klantvriendelijk.
- Je werkt nauwkeurig en gaat discreet om met gegevens.
- Je kan vlot overweg met de courante pc-toepassingen (Word, Excel, Outlook, Teams,…) of je bent bereid dit te leren.
- Je hebt oog voor detail en gaat gestructureerd te werk.
Wat biedt BAF jou?
- Een voltijdse job van 9 tot 17 uur (maandag-vrijdag), in een regime van een 38-uren week. 80% vinden wij ook prima.
- Een contract voor onbepaalde duur.
- Een snelle indiensttreding.
- Een stimulerende werkomgeving in een dynamisch team.
- Na een inwerkperiode heb je de mogelijkheid tot telewerken, wat je work-life balans ten goede komt.
- Een warme werkstek in hartje Leuven op wandelafstand van het station.
- Een mooi loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding, vergoeding internet, terugbetaling woon-werkverkeer, sectorpremie en eindejaarspremie).
- Je krijgt tijd en ondersteuning om je in te werken en nieuwe vaardigheden aan te leren.
- Een klein, fijn team met toffe collega’s.
Lijkt deze job iets voor jou?
Mail je motivatiebrief en CV naar Ann Geuens, manager tarifering (ann.geuens@baf.be).
Heb je graag meer info?
Bel Ann gerust even op (016 23 88 19)!
Customer Support Officer (80% of 100%)
Wat houdt de job in?
Om het huidige BAF-team uit te breiden en te versterken zijn we op zoek naar een Customer Support Officer. Samen met een collega zorg je voor de administratieve ondersteuning van onze organisatie (we bekijken wie welke taken opneemt naargelang jullie interesses en competenties).
- Je bent, samen met je collega, het eerste aanspreekpunt voor onze leden.
- Je beheert de algemene mailbox en staat klanten telefonisch te woord. Voor verdere opvolging verwijs je hen door naar de juiste collega binnen onze organisatie.
- Je bent de rechterhand van je collega's op vlak van opleidingen; je zoekt locaties, volgt inschrijvingen op en je bent verantwoordelijk voor de organisatorische taken (bv. slides printen, materialen klaarzetten,...).
- Je houdt de database up-to-date en ondersteunt je collega's in hun dagdagelijkse werking.
- Je helpt bij updaten van de website. Heb je geen ervaring met website? Geen probleem, je collega van communicatie zorgt voor een grondige opleiding.
Hoe ziet onze ideale kandidaat eruit?
- Je hebt bij voorkeur een diploma op bachelor niveau (management assistant).
- Je hebt administratieve, communicatieve en organisatorische vaardigheden.
- Je vindt vlot je weg in Office toepassingen en internetomgeving.
- Je pakt je werk gestructureerd aan en bent sterk in het stellen van prioriteiten.
- Je hebt een probleemoplossende, pro-actieve en hands-on aanpak en dit met de nodige flexibiliteit.
- Je slaat niet snel in paniek, ook in stresssituaties weet je het hoofd koel te houden.
- Je bent sociaalvaardig en dynamisch. Je bent een goed gemutste collega die positief ingesteld is en meedenkt met de organisatie.
- Je bent een belangrijke schakel binnen een hecht team. Je neemt werk uit handen, denkt vooruit en bent service-minded.
- Je kan goed zelfstandig werken, je bent een plantrekker.
- Last but not least: klantvriendelijkheid is voor jou een must.
Wat biedt BAF jou?
- Een voltijdse job van 9 tot 17 uur (maandag-vrijdag), in een regime van een 38-uren week. 80% vinden wij ook prima.
- Een contract voor onbepaalde duur.
- Een snelle indiensttreding.
- Een stimulerende werkomgeving in een dynamisch team, met mogelijkheid tot thuiswerk wat je work-life balans ten goede komt.
- Een warme werkstek in hartje Leuven op wandelafstand van het station.
- Een mooi loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding, vergoeding internet, terugbetaling woon-werkverkeer, sectorpremie en eindejaarspremie).
- Een uitdagend en gevarieerd takenpakket.
- Je krijgt tijd en ondersteuning om je in te werken en nieuwe vaardigheden aan te leren.
- Een klein, fijn team met toffe collega’s.
Lijkt deze job iets voor jou?
Mail dan snel je cv mét motivatiebrief naar Evelien Van Kriekingen, coördinerend manager (evelien.vankriekingen@baf.be).
Heb je graag meer info?
Bel Evelien gerust even op (016 23 88 19)!
Graag meer informatie? Contacteer het BAF-secretariaat.
Bel naar 016 23 88 19 of mail naar info@baf.be.
Elke werkdag van 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur.