Groepsaankoop brandblussers

brandblussers
05 januari 2021
Brandpreventie is essentieel voor een veilige apotheekwerking! Schrijf je daarom nu in voor onze groepsaankoop brandblussers.

De apotheek moet – als publiek toegankelijk gebouw – voldoen aan een aantal basisregels op het vlak van brandveiligheid:

  • Er moet één brandblusapparaat van 6 liter aanwezig zijn per 150m².
  • Je bent verplicht om de pictogrammen ‘blusser’ en ‘uitgang’ duidelijk zichtbaar op te hangen.
  • Rookmelders zijn niet verplicht in handelspanden. Indien er echter een woonlokaal aanwezig is, dan geldt de wetgeving voor particulier woningen en dan moet er één rookmelder per verdieping aanwezig zijn.

Ons aanbod

Om ervoor te zorgen dat jouw apotheek aan deze regels voldoet, organiseren wij een groepsaankoop brandblusapparaten, rookmelders en pictogrammen. Hiervoor werken we samen met de firma Sicli, die qua prijs-kwaliteit het meest scherpe aanbod aanbiedt:

 

TD-KLANT

NIET TARIFEREND LID 

Schuimsnelblusser 6l
(inclusief transport en plaatsing)brandblusser

167,80 €

182,80 €

Rookmelder
rookmelders

17,50 €

20,00 €

Pictogram 'blusser'
blusser

3,50 €

5,00 €

Pictogram 'uitgang'
uitgang

3,50 €

5,00 €

Opgelet:
Je bent verplicht om je brandblusapparaten jaarlijks te laten keuren. Sicli biedt dit jaarlijks onderhoud aan in een all-in formule. Ook dit onderhoud kunnen we jou extra voordelig aanbieden: €26 per jaar per brandblusapparaat.

Inbegrepen zijn de keuring van het toestel en de verplaatsingskosten van de technieker. Indien er onderdelen van het toestel moeten worden vervangen, zullen er geen bijkomende kosten worden aangerekend.

De firma neemt jaarlijks contact op met jou om samen een datum voor de keuring af te spreken.

Geïnteresseerd?

Schrijf je dan in voor deze groepsaankoop via dit formulier. Daar kan je jouw bestelling à la carte samenstellen. Inschrijven kan tot en met 30 januari 2021.

Wij bezorgen jouw gegevens vervolgens aan Sicli, zodat zij verder contact met jou kunnen opnemen om een datum voor levering en plaatsing overeen te komen. Houd rekening met een termijn van ongeveer zes weken tussen het doorgeven van jouw bestelling en de effectieve levering en plaatsing.

Zijn er al brandblussers van een ander merk aanwezig in jouw apotheek, maar heb je nog geen contract voor de jaarlijkse keuring of ben je hier niet tevreden van? Ook dan kan je bij Sicli terecht. We raden je in dat geval wel aan om na te gaan of je het lopende contract bij je huidige firma kan annuleren.

Betaling

De facturatie van de goederen (brandblussers, rookmelders en pictogrammen) verloopt via ons:

  • TD-klanten: via tariferingstegoed
  • Niet-tariferende leden: via factuur  

De facturatie van de jaarlijkse keuring daarentegen verloopt rechtstreeks tussen de apothekers en Sicli.

Schrijf je nu in

Nog vragen? Contacteer onze dienst beroepsondersteuning: 

016 23 88 19 of of mail naar nathalie.engelborghs@baf.be