Klaar voor een nieuwe uitdaging in 2018?

Vacature
18 december 2017
Wij zoeken een nieuwe collega.

Vacature - Deeltijds (80%) coördinator geïntegreerde zorg en relatiebeheerder huisapothekers

Begin oktober 2017 werd de titel huisapotheker gelanceerd. De apotheker evolueert meer en meer naar een huisapotheker: een zorgverlener die multidisciplinair samenwerkt met andere zorgverleners in een sterke, geïntegreerde eerste lijn, zo dicht mogelijk bij de burger/patiënt. Deze nieuwe titel kadert in een veranderingstraject naar geïntegreerde zorgverlening. Wij willen als beroepsvereniging onze leden zo goed mogelijk ondersteunen en begeleiden in deze verandering. Hiervoor zijn we op zoek naar een initiatiefrijke en inspirerende coördinator. 

Wie is BAF? 
BAF, het Brabants Apothekers Forum, is de beroepsvereniging van en voor Vlaams-Brabantse huisapothekers en hun team. We ondersteunen onze leden maximaal bij het uitoefenen van hun beroep. We bieden een brede dienstverlening: een helpdesk, tarifering van voorschriften, een breed en gevarieerd aanbod vorming en vernieuwende farmaceutische projecten, belangenverdediging en een up-to-date communicatie. Wat vinden wij belangrijk in onze organisatie en in ons aanbod? Samenwerking, kwaliteit, duurzaamheid en openheid. 
BAF omkadert en versterkt de positie van de apotheker in een geïntegreerde gezondheidszorg en bevordert de ontwikkeling van farmaceutische zorg, preventie en gezondheidsprojecten. 
BAF ondersteunt de Vlaams-Brabantse apotheker in zijn dagdagelijkse praktijk en ontwikkelt en valoriseert het beroep van apotheker. 

Jouw functie
Het verankeren van de huisapotheker in een duurzaam en geïntegreerd landschap. Dit uitgangspunt neemt het hele BAF-team ter harte. 

Jij zal je steentje hieraan bijdragen voor het uitvoeren van volgende opdrachten: 
1.    Huisapothekers verankeren in de eerstelijnszones in Vlaams-Brabant en medisch farmaceutisch (MFO) overleg coördineren 
2.    Relatiebeheerder huisapotheker: bezoeken van onze leden over gans Vlaams-Brabant
3.    Opvolgen van lopende en prospecteren naar nieuwe partnerships
4.    Aanwezigheid op vormingen ‘s avonds

Jouw competenties
•    Je hebt enkele jaren werkervaring 
•    Je hebt ervaring met projectmanagement
•    Je bent vertrouwd met de gezondheidssector
•    Ervaring met changemanagement is een plus
•    Je bent een bezielende teamspeler en teambuilder
•    Je bent initiatiefrijk, inspirerend en enthousiast
•    Je kan mensen motiveren en een sfeer van vertrouwen creëren
•    Je kan vroegtijdig kansen en behoeften signaleren
•    Je kan je eigen werk zelfstandig plannen, organiseren en evalueren
•    Je kan analytisch denken: je bekijkt een probleem in zijn verschillende elementen
•    Je bent vlot in de omgang en discreet. Je bent goed benaderbaar voor anderen
•    Je bezit een gezonde portie zelfvertrouwen en verantwoordelijkheidsgevoel
•    Je kan goed onderhandelen en je kan een overleg constructief en resultaatgericht leiden
•    Je communiceert vlot, zowel schriftelijk als mondeling
•    Je hebt een relevant diploma, minimum bachelor of gelijkgesteld. Het diploma van apotheker is geen vereiste
•    Je bent in het bezit van een rijbewijs B

Wat biedt BAF jou?
•    Een deeltijdse job (80%) in een dynamische en innoverende organisatie
•    Een gevarieerd takenpakket dat je binnen het BAF-kader en binnen de beschikbare middelen zelfstandig invult en uitwerkt
•    Een warme werkstek in hartje Leuven, op wandelafstand van het station
•    Een contract van onbepaalde duur 
•    Een marktconform salaris met aanvullende voordelen
•    Zelfstandige of bediendestatuut zijn mogelijk  
 
Interesse? 
Mail vóór 23 januari 2018 of beter vandaag nog je motivatiebrief en CV naar info@baf.be 

Graag meer info? 
Contacteer Marie Van de Putte, 0486/83 54 20 of Margo Van Camp, 0478/755 320

Nog vragen? Contacteer onze dienst beroepsontwikkeling: 

016 23 88 19 of of mail naar: marie.vandeputte@baf.be