Word jij onze nieuwe collega?

Vacature
08 februari 2018
Wij zoeken een medewerker voor tarifering en helpdesk.

Functie:

Tariferen

  • Je staat in voor de tarifering en facturatie van voorschriften aan de mutualiteiten en OCMW’s en volgt eventuele weigeringen op.
  • Je verwerkt en controleert gegevens op juistheid in een bestaand computersysteem.

Helpdesk

  • Je zorgt voor een correcte en klantvriendelijke dienstverlening aan de leden.
  • Samen met je collega’s van de tariferingsdienst beantwoord je de vragen van leden-apothekers. Dat zijn heel gevarieerde vragen over bereidingen, terugbetalingen, bandagisterie, wetenschappelijke, juridische, administratieve vragen… Je kan hierbij gebruikmaken van je eigen kennis en ervaring en je krijgt ook een opleiding on the field.

Jouw competenties

- Je beschikt over goede administratieve vaardigheden en bent een teamspeler
- Je hebt werkervaring in de apotheek
- Je bent communicatief en klantvriendelijk
- Je hebt bij voorkeur kennis van de terugbetalingsregels en farmaceutische regelgeving
- Je kan vlot werken met de courante Officetoepassingen
- Je werkt zorgvuldig en hebt oog voor detail
- Je bent betrouwbaar en gaat discreet om met gegevens
- Je kan zowel zelfstandig als in team werken

Wat biedt BAF jou ?

- Een deeltijdse job in een dynamische organisatie
- Een contract voor onbepaalde duur
- Een snelle indiensttreding
- Een warme werkstek in hartje Leuven op wandelafstand van het station
- Een marktconform salaris met aanvullende voordelen
- Een fijn team en toffe collega’s

Contact

Interesse?
Mail je motivatiebrief en CV vóór 26 februari 2018 naar: Ann Geuens, manager tarifering: ann.geuens@baf.be.

Graag meer info?
Contacteer Ann Geuens, 016 23 88 19.